Still alive...

...a pořád miluju tři tečky, jo jo jo :)
Vím, že jsem teď drahnou dobu blog zanedbávala, ale nějak mi to začalo být líto a chtěla bych to tu zas trochu rozhýbat. Doufám, že jste na mě ještě nezanevřeli tak docela a občas sem zavítáte! Jen musím říct, že nevím, zda budu pokračovat ve stejném modelu jako předtím. Zkusím to teď vzít nějak jinak, pořádně ještě nevím jak, ale vím, že to nebude klasické pokračování... snažím se být tajuplná, co? :) A začnu novým vzhledem... možná trochu nuda, ale je to změna a časem třeba vymyslím něco lepšího. Co vy na to? Ještě to musím okoukat a popřesouvat a tak vůbec... po víkendu snad bude líp!

Ráda bych pořád psala o knihách, jen se přiznám, že to nebude asi tak intenzivní a pravidelné a soustavné a vůbec to nejspíš nebude mít systém :D Takže asi žádné meme a podobně týdenní příspěvky. Na druhou stranu bych se ráda zapojila do některých dumacích a jinak přemýšlecích projektů, kterých je teď taky hafo. Jen si vybrat. Taky budu psát o tom, na čem zrovna pracuju, s kým pracuju a jak nám to jde (teď zrovna nedočkavě čekám na překlad Lodi mezi hvězdami, kochám se Polibkem pro Annu, rozečítám Spellbound a vůbec se mi v Kindlu hromadí pdfka z londýnského veletrhu, na které bych moc chtěla mrknout...). Co si čtu jen tak pro sebe (zrovna teď On Beauty od Zadie Smith, londýnský úlovek, a v záloze mám pár knih ze Světa knihy). A pokud ne tady, tak docela určitě na CooBoo stránkách, které snad všichni znáte :) Budu psát o tom, co zrovna překládám a jak mi to jde (momentálně Modrá jako safír a blížím se ke konci, už jen pár stran... on-line můžete sledovat na Goodeads :))



Taaaaaaaaaaaaakže, držte mi palce, ať tohle moje reblogování dobře dopadne a já se na to zas nevyprdnu :) Asi by to byla škoda, blogosvět mě baví! Navíc mám dnes první blogonarozeniny, ideální čas na předsevzetí...

8 komentářů:

  1. První blogonarozeniny? tak to gratuluju :) Utíká to tak rychle, co? :D
    Jinak, Polibek pro Annu vypadá vážně nádherně... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to velká gratulace k blogonarozeninám a budu se těšit na nové články. Bylo mi líto, že je tu poslední dobou tak mrtvo...

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji k blogonarozkám! No, ať už budeš přispívat sebe více/méně, stejně tě budu pořád číst. Je totiž zajímavé dostávat zprávy přímo 'ze zákulisí', abych tak řekla.

    OdpovědětVymazat
  4. Stydím se, dlouho jsem sem nezavítala :D Gratuluji k blogonarozeninám, je to krásné, jak nám ty blogy takhle stárnou, za chvíli to budou babičky a dědečkové :).. Ten vzhled mě hned na první pohled zaujal, je takový netradiční, ale modrá je dobrá :)). Polibek pro Annu je krásný, na pokračování Rudé jako rubín se hrozně těším. První díl byl skvělý :))) A ono vůbec, CooBoo má teď samé skvělé knihy, nemůžu se jich nabažit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vzhled je úžasný! :) a též gratuluji k prvnímu roku blogování. :))
    Jinak .. ;) dneska mi přišla Anna a je úžasná:) ta obálka je.. jednoduše BOŽÍ! + mi přišla Rudá jako rubín, a na tu se opravdu těším ! :)
    A těším se i na další články a nové knihy z CooBoo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím přiznat, že jsem se trochu nového vzhledu tady lekla, ale prostě jsem na to nebyla nechystaná. Je to povedené, nerušivé a to mi vyhovuje. ;)
    Gratuluji k blogonarozeninám, ty roky letí nějak rychle, ani se nenadějeme a budou se slavit i nějaké ty kulaťoučké blogonarozeniny. :D
    Modrá jako safír? Sakra, jak to tak vidím, tak to taky nakonec vyjde co nevidět. :D Budu si konečně muset pořídit Rudou jako rubín, další kniha, kterou musím neodkladně mít a že jich už je. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Volejme sláva a do dalšího článku se radujme! :D A samozřejmě hurá do dalšího roku :))
    To by mě tedy vážně zajímalo, čím se ti plní Kindle, snad tam jsou tak skvělé kousky, že se některých pak dočkáme u CooBoo :D
    A už aby byl ten překlad "Lodičky", alespoň bychom knize byli zase o něco blíž. Je to více jak rok, co jsem tuhle lahůdku čelta, tak jsem zvědavá, jak u mě dopadne v hodnocení nyní a vlastně se toho i trochu bojím :)) Ale tak schválně, jestli se může srdcová kniha odsrdcovat :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, to jsem ráda, kolik vás je :) Budu se snažit vás zasypat informacemi, jak to jen půjde :)

    OdpovědětVymazat