Kindletime vol. 1

...aneb co za poklady skrývá můj kindle? Tahle rubrika by měla být takové trochu meme. Nepravidelné, jak jinak :) Kdybyste se chtěli zapojit a taky se s blogosférou dělit o to, co nového zajímavého se urodilo ve vašem kindlu či jakékoli jiné čtečce, budu jen ráda! Pod článkem najdete linkovač.



Spellbound...
...byl trochu zklamání. Čekala jsem, že to bude něco docela jiného, trochu víc "kouzelnická" škola, ale asi mě zmátl název. A přiznávám, že druhou půlku jsem jen tak prolétla. Nicméně v té první se nic moc nedělo... jen klišé nad klišé. Nová holka v prestižní škole. Nezapadá. Nemá peníze. Zezačátku nemá kamarády. Má tajemství z minulosti. Problém s rodiči. A k tomu podivný přívěsek, který každého zaujme... nuda nuda nudáááá.




Spiegelkind...
...je nová německá dystopická trilogie. Moc se mi líbí obálka. A námět. A vůbec jsem zvědavá, co z toho vyleze. Čekám na ni už od veletrhu v Londýně a pdf je konečně tady! Zatím jsem na straně 101 a docela to odsýpá. Příběh začíná, když zmizí matka hlavní hrdinky Juli. A nikomu to nepřijde zvláštní... společnost, ve které žijí, si říká Normální či společnost Normality. Dystopické je to zatím jen tak podloudně a nenápadně, ale o to je to vlastně děsivější... že ta společnost není "špatná" na první pohled. Když se ale člověk zamyslí, dojde mu, co se tu vlastně všechno děje... Líbí se vám obálka? Mně moc!



The Last Apple...
...je to, co si momentálně nejvíc užívám. Taky dystopický příběh, ale maličko jinak. Při jeho čtení se vám nutně musí začít sbíhat sliny. Je o svět, kde nikdo normálně nejí. A hlavní hrdinka dostane hlad... kručí jí v břiše a neví, co to to je. Geniální nápad, protože autorce se kolem toho zatím daří vystavět spoustu nedůležitě důležitých detailů a vůbec celá ta společnost je prostě reálně skvělá :) Knížka vyjde teprve někdy v příštím roce. Není obálka. Ani celý rukopis, mám jen 120 stran a žádné extra velké informace... O to je to napínavější :)






5 komentářů:

  1. O the last apple jsem už někde četla a pamatuju se, že mě hrozně zaujala ta prapodivně zvláštní anotace. Potom dej určitě vědět jak to vypadá. :)

    Jinak se mi tohle meme moc zalíbilo, tak jestli neva, připojím se! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Konečne viem, čo je to kindle! Už som sa s tým pomenovaním stretla, ale nemala som ani tušenia, čo to môže byť. Super, znova som o čosi múdrejšia :D. The last apple znie celkom dobre, ale s takým názvom by som to nikdy nehádala na dystopickú knihu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Do mé čtečky se teď nahrává jen samá klasika, zkouším takové ty ne úplně známé tituly (nebo prostě jen většinou stojí až na druhém místě) známých autorů :D, ale polovinu z toho po několika stránkách mažu, protože mě to nebaví - achjo :D

    The Last Apple... tohle mi úplně uniklo, ale sakrajda, to zní vážně dost zajímavě, doufám, že nám budeš hlásit jaké to je... a dostaneš celý rukupis :D
    Kromě Otesánka (:D), jsem nikdy nepotkala nic v čem by mělo jít o hlad... :)))

    Rozplývám se - ta obálka Spiegelkind - to je přesně taková ta jednoduchá dokonalost a to já vážně můžu :)) Ono je občas těch krasotinek na obálkách už moc :)) "Prosím buď moje!" - "Smůla, nechala jsi Němčiny!" - druhé achjo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, The Last Apple vypadá opravdu zajímavě! :) S něčím takovým jsem se také ještě nesetkala:)

    Spiegelkind.. Ach. Můj. Bože. vážně, ta obálka..

    OdpovědětVymazat