Už je tady zas!

Možná vám tenhle článek bude něco připomínat. Jako byste snad už kdysi něco takového četli... Pořád ještě žiju a chci blogovat! Blá blá blá. Ale mnohem spíš už je to tak dávno, co sem vůbec někdo zavítal, že pravděpodobně spousta z vás ani netuší, že tenhle blog kdy existoval. Což bych chtěla změnit. Velké předsevzetí! Takhle koncem léta... Ale vážně to myslím vážně, aspoň si to vážně vážně myslím. Tímto tedy popírám svůj předešlý článek o tom, že už se tady toho moc nedočtete. Dočtete! Mám totiž velké plány a v záloze několik tipů na články, které by vás mohly zajímat. 


Chci psát o své práci, o které si pořád myslím, že je ta nejlepší na světě. 
Chci se s vámi podělit o to, jak to chodí v takové obyčejné redakci
Chci vás nechat nakouknout pod pokličku
Chci vám něco prozradit. Cokoliv se zrovna bude hodit a budu mít pocit, že je to zajímavé.
Chci vyvolat diskuzi. Nejen o knížkách a jejich příbězích, ale i o tom, jak vznikají.
Chci mluvit o nakladatelském světě.
Ale chci taky psát o tom, co čtu a co mě baví mimo kubulínské stránky. Protože doufám, že to vás taky bude zajímat.

Takže tak.
Už po několikáté.
Držte mi palce! První článek ještě tenhle týden!

10 komentářů:

  1. Zrovna nedávno, tak dva tři dny zpátky, jsem si říkala, že by bylo fajn, kdybys zase začala psát, protože píšeš dobře - má to hlavu a patu a další končetiny. Tak jsem ráda, že se to mé přání k tobě nějak dostalo. A snad tě to bude bavit a vydržíš.
    A informace z nakladatelského světa by byly fajn, protože to bude zajímat nejen mě, ale určitě i spoustu dalších lidí. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, takže je tohle vlastně tvoje vina, vím, na koho to svést, co že mě to zase popadlo! :)
      Díky za chválu a snad budu bavit hlavně já.

      Vymazat
    2. Ale je dobrý vědět, že to funguje. Si budu říkat: "Už by ten pracovní pohovor mohl vyjít." Třeba to bude taky fungovat. :D

      Tak hlavní je, aby to bavilo tebe. Protože pak zase akorát napíšeš článek, že končíš. (Už to tady bylo, že jo.) A myslím, že CooBoo má fanoušků hodně, takže bude mít fanoušků hodně i tenhle blog. Oblíbená šéfredaktorka bude jistě i oblíbenou blogerkou. :o)

      Vymazat
  2. Už se moc těším! Takové nahlédnutí pod pokličku zní zajímavě! Už jsem si říkala, kdy se s blogováním zase objevíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem si říkala, kdy to přijde! Congrats. Mám k tomuhle blogu jakýsi citový vztah, díky za obnovení :3
    Budu se těšit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, citový vztah? To je děsně zavazující :D Ale díky!

      Vymazat
  4. Juchů! :) Bez mučení přiznávám, že patřím k těm, kteří netušili, že tento blog vůbec existuje, ale všechno se dá napravit! :)
    Takže se moc těším na vše, co pro nás připravíš! :) O tvé práci si taky trochu myslím, že patří k těm nejlepším na světě, tak se ráda podívám pod pokličku :) Doufám, že nadšení vydrží a pokusím se zapojovat do tvých bouřlivých diskuzí :) Zkrátka...třikrát hurá! :)

    OdpovědětVymazat
  5. jupí! mám velkou radost a doufám, že bude prostor i pro hostující recenze (když slíbím, že to nebudou tygři ;))

    OdpovědětVymazat